Saturday 26 November 2011

+Logos Hope+

Nak tahu dengan lebih lanjut, apa itu Logos Hope?

Click di sini

Oleh kerana, peluang hanya datang sekali dalam hidup. 
Maka aku dengan ini tanpa melengahkan masa terus pergi survey buku-buku yang ada manalah tahu boleh buat rujukan untuk mengajar atau nak buat Master nanti. 
Sekaligus, menambahkan koleksi buku-buku aku.



Dengan kak Cherry dalam bas. Kena naik bas sebab kalau nak jalan memang jauh 
dari tempat parking ke kapal.
Bayar singgit je pun kalau naik bas.



Dah sampai depan kapal. 
Siap ada penunggu lagi yang menyambut kami.




Tengok buku ni teringat kat Azma



Semua beli 3 buah buku je sebab dah tetap kat situ
RM40 untuk 3 buah saja.




Aku suka kedai buku atau apa-apa yang berkaitan dengan buku.
Tapi aku malas masuk library.
Anda pelik?
 Aku pun heran




Kak Cherry, Kak Azah dan Kak Saima



Dah nak balik dah.
Tapi sempat pose depan kapal dengan Kak Azah.


Inilah buku-buku yang aku beli masa Kapal Logos Hope menyinggah di bumi di bawah bayu.





No comments:

Post a Comment