Saturday 5 November 2011

+Family Day with JPK+

Ni outdated punya entry. Aku join family day ni last week tapi oleh sebab kekangan-kekangan yang aku hadapi, so sekarang ni lah masa aku update entry ni.




JPK Family Day
Venue : Padang Futsal PKK
Time : 7.30 am - 10.30 am (tapi aku mari jam 8am) 




Oh, dalam mulut ada apam polkadot. Tu yang tutup mulut tu sebab terasa diri begitu 
huduh bergambar dengan mulut yang penuh makanan.



Dodgeball versi Melayu yang entah apa-apa 
aku pun pening. 
Yang aku tahu, aku baling je bola tu. 
Kena ke tak, belakang kiraaaa..



Aksi seorang pensyarah yang melucukan. 
Aku tak tahu bila masa si Daus ni ambil gambar ni. 
Huduh !!



Hahahahahahahahaha
Dah ghope Santa Claus dah aku nengok. Hohoho !




Gambar kami sekeluarga
JPK



Okkay ! aku terkena ! 
'wakenabeb' kababommmmm





Okkay TOM ! ko siap ar !! hahahahah *evil laugh*



Apa-apa pun
Terbaekkkkkkkkkkk lah 


No comments:

Post a Comment