Friday 4 November 2011

+Panel+

Kalau orang tengok mesti ingat rasuah. Hehe. 

Bukan rasuah la, ini sekadar nak menyeronokkan keadaan. Haha. 

Hari ini aku jadik salah seorang panel penilai untuk projek akhir students Diploma Pengajian Pemasaran (DPM). Memula aku kena nilai satu group je, tapi last minute bila kak Heather admitted ward, aku kena ganti dia. Biasa lah, hidup mesti tolong menolong. Lagipun kesian kak Heather. Semoga dia cepat sembuh. 

Tapi ada jugak Mr Melvin cakap dengan aku semalam, 'untung laaaa you dapat 2 groups sebab nanti dapat 2 refreshment'. Aku ingat ape kebendanye sebab aku dulu pun budak poli jugak, pernah jugak buat paper projek ni tapi tade la pulak nak hidangkan lecturer penilai dengan bende kejadah ni.

Tapi apa-apa pun idea ni terbaeeekkkkk....at least ada la jugak nak kudap-kudap sambil layan presentation budak-budak ni. 


yang dalam bakul tu sebenarnya ada banyak buah mata kucing, tapi aku dah makan dulu 
masa layan presentation group kedua. Tu yang tinggal banyak tu je..





Ini album yang aku baru bukak pembalut dia. 
Alaaaa yang benda buh dalam beg kertas tu.





Ini yang buat terharuuuuuuuuuuuuuuuuu ni !

Ayat bes untuk student aku
"saya terpaksa la dek non jadi panel penilai" hehehe *gurau aje*


Apa-apa pun, tahniah sebab dah selamat dah buat paper projek ni yang aku tau memang buat tekanan darah  tinggi dan bakal kena kencing manis. kahkahkah





p/s : Buh la banyak mana pun hadiah, keputusan masih tidak dapat dipengaruhi lagi. huhu





No comments:

Post a Comment