Monday 14 January 2013

+kadang-kadang kita perlukan ayat-ayat yang macam ni+



Terima kasih sahabat sebab berkongsi kata-kata yang menaikkan semangat ni. 


Hari ni aku memang takde mood. Bukan sebab kerja. Bukan sebab cuaca yang mendung dan hujan lebat. Aku sendiri tak tahu kenapa tiba-tiba aku rasa sedih sangat. Bila aku bukak FB, nampak je kata-kata ni, terus aku rasa lega sebab aku tau Allah sayangkan aku dan Dia uji sebab Dia nak tengok takat mana aku boleh pergi. Dan memang betul pun cakap kawan aku ni, sebanyak mana dugaan yang Allah bagi pada kita, sebanyak tu lah pengalaman yang kita dapat  yang sebenarnya mematangkan kita. 

Dan yang paling baiknya, kalau kita dah merasa sakit jatuh itu, in shaa Allah bila kita jatuh balik, taklah sesakit masa mula-mula kita jatuh. 


Alhamdulillah,
Terima kasih, Allah.



No comments:

Post a Comment