Tuesday 29 January 2013

+Fitness Party+


Assalamualaikum everybody !!


Tau tak pasal fitness party? 

Bukan besday party atau party tupperware ye, ni adalah eksesais besar-besaran yang menggabungkan pelbagai jenis senaman seperti zumba, hip hop, bokwa dan so on (lupalah)..

Aku memang suka ikut benda-benda macam ni, sebab aku jarang dapat eksesais dan aku memang takde alat senaman kat rumah so, aku rasa berbaloi jugak aku join aktiviti macam ni sebab selain aku dapat mengeluarkan peluh untuk menyihatkan tubuh badan, dapat jugak aku bersosial dengan orang ramai. 



saja nak tunjuk tiket. 
Ada nombor bertuah, tapi macam bapa aku cakap, muka kami ni memang jarang bertuah. Mihmihmih..



Sebahagian peserta yang join fitness party ni.
Sebahagian sebab kamera tak muat nak ambil gambar semua.



Kami yang sentiasa aktif nak join. 
Aku, Belinda dan Kak Sab





No comments:

Post a Comment