Monday 14 January 2013

+It went well+






Alhamdulillah, setelah beberapa minggu aku tunggu benda ni nak jadi, akhirnya jadi jugak semalam. Sorry lah, aku seriously nervous sebab ini kali pertama aku jadi Pengarah Program dan at the same time aku juga lah emcee of the day. So agak kelam di situ dan aku perasan aku cakap sikit punya laju daaa..

Objektif majlis sebenarnya untuk memberi peluang kepada pelajar mengenali pihak pengurusan especially Pengarah dan Timbalan-timbalannya serta Ketua-ketua Jabatan. Plus, kita bagi peluang pada pelajar untuk meluahkan apa-apa yang terkandung di dalam hati samada positif atau negatif. Selain untuk penambahbaikan di masa hadapan, kita juga nak elakkan perkara-perkara itu berulang semula.

Terima kasih aku ucapkan kepada semua yang terlibat secara langsung dan tidak langsung. Semoga Allah SWT yang membalas budi kalian semua. 

“Makanlah (wahai orang-orang yang beriman) dari apa yang telah dikurniakan oleh Allah kepada kamu dari benda-benda yang halal lagi baik dan bersyukurlah akan nikmat Allah, jika benar kamu hanya menyembah Allah semata-mata.”
(Surat An-Nahl, ayat 70)



No comments:

Post a Comment