Wednesday 17 August 2011

+Dugaan Bulan Puasa+

Sungguh banyak dugaan yang Tuhan bagi kat aku bulan-bulan puasa ni. Tapi kena sentiasa positif supaya nampak awet muda selalu. *Pesanan mak aku.

Dugaan yang paling best tak hengat adalah apabila laptop kesayangan aku yang telah berkhidmat hampir 4 tahun lamanya ROSAK. Okkay, aku memang sangat lah bengang walaupun dah banyak kali aku 'ugut' nak tukar Macbook kalau dia buat hal. Tapi nampaknya dia rela dimadukan dengan Macbook.






Apple Macbook Pro



Walaupun dia rela TAPI aku TAK RELA nookkk
sebab mahal bebenor regenye.
Kalau nak pakai jugak, alamat mee segera la makanan ruji aku bulan depan. 
Seriously sangaaaaaaaatttttttlah mahal.




So, aku survey yang ini.





11.6 inch VAIO Y Series (Silver)





kecik je. 
Murah pun murah. 
Brand ok.
Kualiti macam ok. 
Ok ke?

Lepas tu pegi gatai survey yang ini.




iPad 2


Macam nak beli jugak.
Tapi cukup ke duit ni?
Haish !



DU - GA - AN !











No comments:

Post a Comment