Thursday 18 August 2011

+Aku BUKAN SuperMak+

Memang la aku BUKAN SuperMak sebab aku takde kuasa macam SuperMak. Dan aku juga, belum berkahwin dan takde anak, so bukan MAK lagi la.Kalau aku ada anak nanti, aku nak anak aku panggil aku Ibu atau Mommy. So mungkin lepas ni, akulah SuperIbu atau SuperMommy.

Aku bukan penyelamat keadaan. Aku bukan jenis buat kerja last minute dan aku juga tak suka menimbulkan kesusahan pada individu lain kerana hal remeh temeh. Aku lebih suka kalau setiap hal yang berkaitan dengan kerja aku dibincang dulu sebelum buat keputusan. Tak kira kerja kumpulan atau individu. Kalau kumpulan, tentulah bincang dengan team kan tapi kalau individu..? aku lebih suka plan dulu lah.

Oleh kerana aku BUKAN SuperMak korang, lebih baik kalau ada apa-apa aktiviti, diberitahu lebih awal atau dengan kata lainnya 'bincanglah' sebab aku BUKAN penyelamat keadaan. Tak perlulah kerana orang lain punya masalah, benda kecik je pun, aku pulak yang kena take over.

Walaupun aku BUKAN SuperMak, TAPI aku BUKAN tuli, aku BUKAN buta. Apa yang Tuhan anugerahkan pada aku, aku guna sebaik mungkin.

Syukur Alhamdulillah. 







p/s : Cantikkan Nasha Aziz pakai costume SuperMak tu. Teruja aku tengok dia angkat anak dia guna sebelah tangan je. Chomel gila budak tu.


1 comment:

  1. Untuk yang diluar Machang, boleh emailkan order anda, beserta nama, alamat, no tel & kuantiti ke aaron_axquack@yahoo.com dengan subjek "Jejariruncing:footpatch". Pastikan email anda bersubjek yer. takot nanti ke Spam shj tempatnye. ;)

    ReplyDelete