Tuesday 20 July 2010

+The Best Ice Breaking Ever+

Korang mesti penah pegi mane-mane kem motivasi and mesti penah dengar pasal 'ice breaking'. Hari ni, 2nd week of uni dan 1st time class 3 jam. 3 JAM OK! Bese lah kalau awal2 class dah kene introduce diri. 

Kalau normal ice breaking mesti diorang nak tahu NAMA, UMUR, HOBI and ASAL. kan..?? tapi kali ni different sket. Lecturer, Karin nama die, buat something interesting and rasenye tak penah ade orang buat lagi kot. Kalau ade silalah kongsi (^__^)v

We all kena write down 3 things and dalam 3 bende tu mesti ade satu yang SALAH. So, aku dengan bengong2 tak tau ape bende nak tulis, aku tulis la macam ni :


1.  I have Mac Book
2.  Loves reading
3.  I was born on 1985

 Cuba teka, dalam 3 bende yang aku tulis tu, yang mane salah?? 
yang mana SALAH ye?? hehe.




Korang nak tahu ape minah saleh tu jawab.? hehe. Ni yang buat aku kembang kuncup ni.hohoho. Diorang semua teka yang ke3 tu. 
I WAS BORN ON 1985
Mane tak kembang kuncup. hehehe. Nampak sangat aku ni mude belia remaja. 
Lebih kurang baya2 diorang je la tu.hehehe. So dengan bangga je, aku jawab 

"Sorry guys ! I don't have Mac Book." 

terkebil2 diorang lepas dah tahu umur aku dua puloh lima tahun. 

Mesti dalam hati "BIA BETOL MINAH NI! ".In english la, tak kan melayu pulak. hehe



No comments:

Post a Comment