Sunday 30 October 2011

+Punctured+

Sedih tengok bebeh aku pancit. First time lak tu. Belum pun bank deduct account untuk first installment lagi, dah pancit. 




Ucapan khas ditujukan kepada Nazrul sebab sudi tolong aku gantikan tayar dengan yang spare. Walaupun dengan sepenuh tenaga kau guna nak buka jet, akhirnya pakai jet kereta Honda kau je. *ada makna di situ*. Mungkin akan datang aku pakai kereta macam kereta kau ke. hehe

Juga pada students yang aku tak kenal. Aku tau diorang duduk blok I je. Terima kasih la ye. Tiada wang ringgit di hulurkan. Cuma doa semoga korang sukses dalam Final Exam. *Ok x?*

Last but not least, uncle yang dalam gambar ni. Thanks ye. *walaupun aku bayar service kau* tapi aku nak jugak cakap Tenkiu. *baik kan?*

p/s : Semoga bebeh jangan langgar skru or paku lagi ye. Lubang pun jangan tau.




No comments:

Post a Comment