Saturday 2 January 2010

New Year 2010

warghhhh !! sudah tahun baru 2010 ! 

Ini bermakna aku sudah berumur 25 tahun laaaa~ ehhhh, salah la...ade lagi 6 bulan...hikhikhik !...dah tua dah ni, macamane nih ?? BF pun blom muncul-muncul lagi nih..adeeehhh~*faint

kalau tahun baru, semua orang sebok nak ade azam baru... apakah azam anda ??? untuk tahun 2010 ni, aku letakkan 3 azam yang entah dapat capai satu or semua sekali...harap-harap dapat capai semua laaa...



AZAM 2010


1. Nak grad dengan cemerlang !!

Memandangkan 2010 adalah tahun terakhir aku di UTas untuk degree ..insyAllah nak sambung Honours jugak...so, aku akan pastikan study aku berjalan dengan lancar tanpa ada sebarang anasir-anasir yang mengganggu....insyAllah


2. Nak kurus dan sihat

hmmm....inilah penangan bila asyik duduk rumah je during summer break...sekejap-sekejap nak makan....badan pun dah makin berisi...kalau scan perut ni, ya Allah, macam-macam adaaa...hahahaha...memang kene berusaha dengan bersungguh-sungguh masuk gym ni sebab kalau dibiarkan mungkin bakal mendapat gelaran ' Ratu Gomok' ! ^_^


3. Nak cari JODOH 

hehehe...ni azam aku yang bukan merapu...sekali lagi di ulang....BUKAN MERAPU ! ....aku memang nak berusaha mencari jodoh sebab menurut kata Abg Lan ( Norazlan Bin Yang Ghazalli ) merangkap abang kepada abang ipar aku cum abang aku jugak...'Kalau ade Jodoh xkemana dik, TAPI kalau tak dicari jodoh, entah kemana-mana la' ...hahaha...memang boleh pakai la quote ni, ade logik akal nye jugak la....so, misi seterusnya...pencarian jodoh Mimie...moga-moga jodoh yang dicari ade bukan entah ke mana2...aminnnn


hmmm, baeklah....misi menubuhkan AZAM 2010 dah terbina...tinggal nak melaksanakan je.....harap2 semua misi ni tercapai dan berjalan dengan lancar...


so, amacam ?? ok x misi aku??? anda bagaimana ??




' Happy New Year to all my friends !
2010 with more prosperous and happiness '



No comments:

Post a Comment